Prehľadné zobrazenie naplánovaných a minulých návštev zákazníkov. Termíny zákazníka sa prenášajú automaticky do jeho účtu, a tak máte prehľad o všetkých jeho návštevách a poskytnutých službách.
Diár, ktorého archív oceníte aj po rokoch. Jednoduchý a prehľadný prístup ku všetkým dôležitým informáciám vášho podnikania.
Na vašej webovej stránke alebo cez váš účet na sociálnej sieti si môže zákazník zarezervovať termín 24 hodín denne počas 365 dní v roku.
Nové termíny si zákazníci zarezervujú aj keď vy práve nemôžete odpovedať na telefón, ste na dovolenke alebo je už po pracovnej dobe. Tlačidlom "REZERVOVAŤ" si zákazník vyberie z ponúkaných služieb, pracovníkov (pokiaľ je viac pracovníkov) a vyberie si vyhovujúci dátum a čas z voľných termínov. Voľné termíny sa zobrazujú podľa vami nastaveného intervalu kalendára (15; 30; 60 min.).
Majte všetky informácie o svojich zákazníkoch na jednom bezpečnom mieste, s jednoduchým prístupom kdekoľvek sa práve nachádzate.
Osobné karty zákazníkov, informácie o poskytovaných službách, výsledkoch, priebehu spolupráce. Údaje, ktoré oceníte nielen vy, ale aj vaši zákazníci.
Vďaka automatickým e-mailovým a SMS pripomienkam vašim zákazníkom sa znižuje riziko obsadených a nevyužitých termínov.
Pripomienky sú výborným nástrojom, ako nakladať so vzácnym časom efektívne. Ihneď po rezervácií termínu je zákazníkovi odoslaný e-mail s potvrdením rezervácie a s možnosťou pridania si termínu do svojho kalendára. Môžete mu navyše automaticky poslať pripomenutie termínu cez SMS alebo e-mailom 1 deň pred dohodnutým termínom.
Podrobné a prehľadné informácie o vašom podnikaní v mesačných a medziročných porovnaniach.
Rýchly pohľad na priebeh podnikania v číslach môže byť nielen motivačný, ale odhalí aj sezónne rozdiely a príležitosti. Vďaka rýchlim štatistikám možno vždy operatívne zareagovať na aktuálne trhové podmienky. Napríklad posilnením reklamy, zvýšením alebo znížením ľudských zdrojov, úpravou otváracích hodín, čímkoľvek, čo aktuálne obchodu pomôže.
Rýchle a jednoduché vytvorenie hromadnej mailovej správy pre vašich zákazníkovi.
Žiadne komplikované kopírovanie mailových adries z adresárov. Priamo v online diári napíšete text, pridáte obrázky a pošlete hromadný mail na zvolenú skupinu zákazníkov z adresára alebo nahraním nový mailových adries zo súboru.
Využitie SMS správ pre notifikácie objednaným zákazníkom, alebo marketingové účely zo zoznamu zákazníkov v adresári.
SMS správy patria medzi najúčinnejšie rýchle pripomienky, takmer 100 % úspešnosť pre včasné upozornenie správneho adresáta. Tento spôsob komunikácie ocenia hlavne zákazníci.
Zákazníci majú možnosť ohodnotiť váš prístup, prostredie a celkovú spokojnosť vyplnením krátkeho online dotazníka.
Pokiaľ si zákazník pri online rezervácií zvolí možnosť ohodnotiť poskytnutú službu, ihneď po návšteve mu mailom príde odkaz na vyplnenie dotazníka. Tieto informácie vám pomôžu odhaliť prípadne nedostatky a vylepšiť tak vaše podnikanie.
Radosť svojim najbližším môžu vaši klienti urobiť prostredníctvom darčekového poukazu na vaše služby priamo pri online rezervácií.
Tip poukážky, ktorá bude poslaná vášmu klientovi, si môžete zvoliť zo zoznamu poukážok priamo v diári, alebo si nahrajte svoju vlastnú poukážku.